Trivsel der kan måles

For at dine medarbejdere skal præstere optimalt, er det vigtigt at de trives. Det er klart for de fleste. Dog skal der noget andet til end fredagsbar og en god kantine. Jeg kan hjælpe med at skabe en sundere livsstil, og derigennem større velvære og trivsel hos dig og dine medarbejdere.

Det forbedrer din bundlinie!

En ændring der holder

Gennem mit program, bliver du ført hele vejen igennem til en varig livstilsændring – hvis du vil!
Du vil opleve at det giver mere energi, overskud, og velvære.

Hver dag!

Dit bedste jeg

Som coach kan jeg hjælpe dig med at få dig til at være den bedste udgave af dig selv.

Det vil styrke dig i alle livets aspekter!

Jeg hedder Hanne Klinke, og du er landet på min hjemmeside. Det er første vigtige skridt for dig, for jeg kan hjælpe dig til at blive den bedste udgave af dig selv, eller hjælpe din virksomhed med at øge kvaliteten og bundlinien gennem gladere og sundere medarbejdere, med lavere sygefravær.

Min styrke ligger i, at jeg har stor erfaring bag mig, og dermed har let ved at identificere mig med den enkelte, og sammen skabe rammen for en varig livstilsændring. Med mig på dit “hold”, skaber vi positive ændringer der kan mærkes!

Hannes måde at formidle og coache på var eminent for mig
Jeg mødte Hanne som helt ny genopstartende fitness udøver, havde danset Zumba en del år og ville nu gerne få strammet lidt op Hanne s måde at formidle og coache på var eminent for mig .Hun har en vilje og styrke som er nem at “gribe” som udøveren .Hun er motiverende og god til at presse sine udøvere , specielt det sidste synes jeg , er en mangelvare blandt instruktører , men det tør hanne , og på en god måde. Jeg har opnåede en rigtig god styrke og toning af hele min krop ved at deltage på Hannes hold.
Dorthe Bagge Olesen

Vi er blevet så grebet af den velvære

I en travl hverdag med meget stillesiddende kontorarbejde er det svært at undsige sig ømme, spændte skuldre og lidt stivhed i nakken med jævne mellemrum. Men med Hannes friske humør blev vi introduceret for nogle MEGET nemme udstrækningsøvelser for nakke, skuldre og ryg, som kun tager ml. 2-3 minutter. Vi er blevet så grebet af den velvære, vi får ud vores lille frikvarter i afdelingen, at vi nu laver den dagligt lige før vores frokostpause. Sidegevinsten er et par gode grin af os selv eller fra forbipasserende (misundelige) kolleger.

Det var under et praktikophold fra Ankerhus i efteråret 2014, at Hanne med meget små virkemidler viste os, at vi faktisk selv kunne gøre en stor forskel med en minimal – men vedholdende – indsats.  

Tina Gurmark

Chefsekretær, Gefion

Vejen til succesfuldt vægttab/livstilsændring

3,5 mdr fra 92,6kg – 82,6kg

Jeg havde i længere tid manglet energi i hverdagen og vejede også en lille smule for meget. Det var ikke for at det første man tænkte om mig var ”han er tyk”, men mere de usunde fedtdepoter omkring organerne der var et problem.

Jeg kom i kontakt med Hanne igennem personlige referencer og vi mødtes for at tale om mine mål, livsstil og hverdag. Sådanne samtaler der omhandler kost, motion og livstil kan for den involverede part, i dette tilfælde mig, hurtigt komme til at virke som et angreb, eller en bebrejdelse på ens person og at man ikke er god nok, eller har gjort det godt nok. Men i samtalen med Hanne gik det hurtigt op for mig, at hun ikke kun var der for at give råd til hvordan man kunne ændre det, men mere som om at hun virkelig ville det her for min skyld og interesserede sig i hvordan jeg var som person og hvordan min hverdag hang sammen.

Som Hanne sagde, ”det er ikke en kur men en livstilsændring”.

I forhold til andre jeg har hørt der skulle tabe sig, har ordet ”på kur” altid haft en eller anden rolle, men en kur er som oftest uoverskueligt surt at skulle igennem, da kosten virker minimalistisk eller ens. Men sådan virkede kost omlægningen fra Hanne på ingen måde. Der er nogle klare principper/regler, man skal holde sig inden for. Dette gjorde det lettere at overskue og lige til at gå til.

Hanne lagde også meget fokus på at det ikke skulle være ”surt at leve” og derfor indarbejde hun en ugentlig cheat day, som for mit vedkommende oftest var om lørdagen. Der skulle ikke tænkes i grønsager, fedtprocent eller kcal, der skulle jeg spise hvad jeg havde lyst til. Dette er i starten en enorm befrielse og kan virke lidt som gulerodspædagogik, men det virker!

Inden for den første uge kunne mærke at energien kom tilbage, jeg var ikke træt sidst på eftermiddagen og sov bedre om natten. Efter den første måned var lørdagen ikke mere noget man hungrende så frem til, da sukkertrangen var forsvundet. Efter 3,5 måned havde jeg tabt mig 10kg og fedtprocenten var faldet med 5,8%.

I forløbet kunne jeg altid skrive til Hanne for opbakningen eller hvis der var noget jeg var i tvivl om, dette virker som den ekstra livslinje, som virkelig er guld værd.

Mathias Kromann

Jeg har altid gerne ville udøve yoga, men ønskede ikke at starte på et etableret hold, hvor alle måske var meget bedre end jeg, og jeg så kom til at føle mig som en klovn.

I efteråret 2015 fik jeg dog muligheden for at starte på Hannes yogahold, hvor jeg hurtigt opdagede at alle kan være med, og det kun er dig selv der begrænser dig.

Jeg har via denne yogatræning, lært at lytte til min krop, og mærke den. Jeg er en meget høj kvinde, og oplever at jeg er motorisk udfordret, specielt ved koordineringer i øvelserne. På relativ kort tid er jeg blevet mere smidig, og min fysiske balance er væsentlig forbedret. Hanne er god til at forklare hvordan øvelserne skal udføres, samtidig med hun selv arbejder med, og har fokus på vejrtrækningen. Og det er dejligt at få strukket sin krop igennem.

Alle kan være med til Hannes yoga, og der er altid plads til et godt grin, samtidig med en stor seriøsitet i arbejdet med kroppen.

Jeg går altid fra træningen, godt udstrukket, altid afslappet og i godt humør.

Helle Jørgensen